Wednesday, August 12, 2009

Colourful back-street


Colourful back-street.

This is one of my latest shots, taken in BO-01 area, as the attempt to catch those beautiful colours of the afternoon scene that I could witness in this part of Malmö the other day. Well, I have to admit once again that sometimes great photos are captured when you least expect it.

(Polish) W video filmie, jaki ostatnio zamiescilem na moim blogu, zgromadzilem troche zdjec, ktore robilem w ostatnim czasie i na ktorych uczylem sie Photoshopu oraz techniki fotografowania. Robilem bledy i poprawialem i pewnie nadal wiele w nich zmienilbym. Nie lubie jednak zbyt duzo grzebac i kombinowac w przerabianych zdjeciach, bo efekt koncowy czasami zaskakuje mnie samego i to nie zawsze na plus.
Czas jednak na nowe zdjecia i nowe pomysly. No wlasnie, chyba dobry pomysl jest najwazniejszy, aby zdjecie mialo to cos, czego ja i ogladajacy oczekuja. Czesto dzieje sie tez tak, ze najlepsze zdjecia robimy calkiem przypadkowo, nie majac nawet pojecia, ze to moze wlasnie to ujecie a nie inne spodoba sie nam i moze tez innym.
Dzisiaj jedno ze zdjec, ktore zrobilem doslownie trzy dni temu, tak raczej jako przymiarka do przyszlej proby zrobienia w tym wlasnie miejscu zdjecia technika HDR. Nie mialem ani statywu, ani filtrow i...no wlasnie te moje standartowe kity daja mi czesto "popalic". Ja sie jednak uparlem, aby wycisnac z nich ostatki rozdzielczosci zanim kupie cos lepszego (moze juz nie dlugo).

1 comment:

recoleta said...

Fajne domki.