Sunday, May 31, 2015

Gabriel


Kolejne video z udzialem malego Gabriela.

Saturday, May 30, 2015

The beach in Malmö

(Polish) Pogoda nas nie rozpieszcza w tym roku. Jest chlodno, szaro i wietrznie, a to juz wkrotce lato. Bedac wczoraj nad morzem w Malmö, zastanawialem sie nawet czy robic jakies pstryki bo bylo dokladnie tak, jak nie powinno byc w czasie robienia zdjec. Gdybym nie podrasowal ich nieco w komputerze, to zdjecia bylyby calkowicie nijakie. Dopiero w nastepnym tygodniu ma nastapic cos na ksztalt prawdziwej wiosny (ponad 20 st.), jesli oczywiscie wierzyc prognozom pogody.

Ribersborgsbadet in Malmö


Turning Torso na dalszym planie.





Fridhemsborg naprzeciwko morza i glownej plazy w Malmö.

Parking przed plaza.

Thursday, May 28, 2015

The new offer of publication of my photos

These photos were chosen for publication in the Digital Photo Video Magazine. (All photos taken by Jerry)

(Polish) Dostalem juz poraz drugi propozycje publikacji paru z moich zdjec w polskim czasopismie fotograficznym FOTO PLUS (poprzednia nazwa byla Digital Foto Video). Po krotkim namysle odpowiedzialem pozytywnie na propozycje i dzisiaj jeszcze raz pokazuje wszystkie zdjecia wybrane do publikacji przez redakcje tej gazety. Oprocz samych zdjec, ukaze sie rowniez moje zdjecie, krotka biografia i opisy do zdjec. Mam nadzieje, ze zdjecia opublikowane zostana w nastepnym numerze, bo czasopismo chyba juz uporalo sie ze swoimi przejsciowymi klopotami finansowymi.  





Wednesday, May 20, 2015

Saturday, May 09, 2015

Joanna and Gabriel

Joanna with her beloved Gabriel.

(Polish) Asia i Gabriel wpadli do nas przedwczoraj na chwile. Gabriel rosnie jak na drozdzach i jest bardzo silny. Moze to bedzie przyszly Messi albo Ronaldo :-)