Saturday, April 16, 2011

Photographs of old-style


Lund

(Polish) To nie sa oczywiscie zdjecia sprzed wiekow. Dzisiejsza technika umozliwia robienie takich starych zdjec bez zadnych trudnosci. Nie jestem jednak jakims zwolennikiem tego typu fotografi, ani nakladania mase warstw z roznymi strukturami, ale tak dla poznania takich technik warto poswiecic troche czasu, gdyz pewne rozwiazania techniczne mozna potem wykorzystac wogole w fotografi czarno-bialej. Dzisiaj pare zdjec, ktore wbrew pozorom zrobilem zaledwie pare tygodni albo pare miesiecy temu.

(English) These pictures are not taken centuries ago. I took them all recently, but today's photographic technique enable taking such pictures. As a matter of fact I'm not very keen on doing such photos, especially shots with textures. However, it is worth to know such techniques while taking black and white pictures.



Pippi Långstrump




Lund

3 comments:

recoleta said...

To pierwsze zdjęcie rzeczywiście wygląda, jakby zostało zrobione na początku ubiegłego stulecia. Fajnie!

Wojtek said...

Właśnie nad takim zdjęciami pracowałem. Może dam u siebie przykład mojej pracy. Świetnie nadaję się do tego wtyczka do photoshopa albo Lightrooma - Nik Silver Efex 2. Jest w wersji testowej na 14 dni - można próbować.

Jerry said...

Mam ja tez.