Thursday, May 01, 2008

All the animals are coming together

Dzisiaj dzien pierwszego maja - swieto ludzi pracy. Zwierzeta to tez istoty zywe wiec w tym dniu wszystkie lacza sie ze soba (przynajmniej na moim blogu :-) w walce o swoje prawa. Wlasnie od dzisiaj, z dniem pierwszego maja zaczyna w Szwecji obowiazywac nowe prawo, ktore nakazuje wszystkim wlascicielom zwierzat (chodzi glownie o psy i koty) wychodzic z nimi na dwor co najmniej raz na 6 godzin w ciagu dnia. To ma zapobiec takim przypadkom pozostawiania zwierzat domowych samemu na wiele godzin w domu. Ten kot na zdjeciu to nie nasz. Ja nie mam nic przeciwko kotom ale najladniej wychodza na zdjeciach. To Iza zrobila kotkowi sasiadow to zdjecie swoja komorka.

Today all the animals from my neighbourhood on my blog at the same time.

Blixten and Silver


Nalla

4 comments:

recoleta said...

Popieram walkę o prawa zwierząt, ale zapis o wyprowadzaniu zwierząt wydaje mi się głupi. Szczególnie chodzi mi o koty. Moje koty urodziły się w warunkach domowych, żyją tak od lat i nie sądzę, aby wielką atrakcją było dla nich wyjście na dwór. Podejrzewam, że w ogóle nie mają na to ochoty. Wystarczy im balkon i wycieczki na balkon sąsiadów, skąd kradną kiełbasę i gotowany bób. Poza tym mam umiarkowany stosunek do przepisów, których nie da się egzekwować, bo niby jak ktoś ma sprawdzić, czy dany kot czy pies był w określonym dniu na dworze, czy nie był. Absurdalne!

Jerry said...

No jesli ma sie np: "zyczliwych" sasiadow ktorzy doniosa, ze np. pies wyje albo szczeka caly dzien podczas gdy wlasciciele sa w pracy. To jest Agnieszka Szwecja. Tu mozna pozbawic za takie cos ludzi prawa do posiadania zwierzeta.

recoleta said...

Ja mam sąsiada, który mieszka obok w domku, cały dzień jest w domu, a pies siedzi w budzie i non stop szczeka. W lecie, gdy okna są pootwierane można wścieklizny dostać. Ten pies powinien mieć nakaz siedzenia w domu.

Jerry said...

No i wlasnie dlatego ten pies szczeka caly czas. Dlatego, ze siedzi w budzie ciagle. Nie wiem czy u Was leci ten program amerykanski "Facet ktory rozmawia z psami". On podkresla jak wazne jest wychodzenie z psami na spacery regularne, gdyz wiele psow dostaje rozne fobie i lataja po utartych sciezkach np. w ogrodzie co jest wynikiem ich wymuszonych zachowan.