Saturday, March 22, 2008

Easter time miracle !



To chyba sprawil ten wlasnie dzien...tzn. Wielki Piatek. Wlasnie w ten tak specjalny dla katolikow dzien i rowniez na moim blogu zdarzyl sie maly cud. Jakze bylem zdziwiony, gdy ujrzalem na liczniku mojego blogu, ze wlasnie w chwili publikowania mojego ostatniego wpisu bylo na blogu jednoczesnie (on line !) prawie 100 osob z najdalszych zakamarkow calego swiata. Wow ! - pomyslalem sobie. Co sie stalo ? Sprawdzilem drugi licznik, ale ten pokazywal to samo. Hm...Wielki Piatek po prostu.

It happened something unusual yesterday. It was maybe my own little Easter miracle. When I was about to publish my latest post I discovered that there were almost 100 visits on line (at the same time !). Well...it was a really strange sensation to have so many visits on my blog for the first time. Anyway, I'd like to thank all of you for being on my blog and wish you a happy Easter.

1 comment:

recoleta said...

Ja niestety w Wielki Piątek nie miałam czasu nawet spojrzeć w stronę komputera, poza tym byłam jeszcze w pracy, potem zakupy, gotowanie, malowanie jajek, ostatnie sprzątanie, a potem na czworaka do łóżka.:-( Ale dziś juz wygospodarowałam trochę czasu dla siebie i wreszcie czuję klimat Świąt, a może to gotująca się szynka sprawiła?:-)