Friday, December 06, 2013

Huragan Sven

Öresund Bridge (photo by Jerry - 2013)

 To Sweden has come another hurricane this year, called Sven. In my opinion even stronger than the previous one. Anyway, we're still alive and the weather is stabilizing now. However, my above photograph has nothing to do with the hurricane. Because of the hurricane, I had simply more time  to retouch my latest photo, presenting Öresund Bridge in Malmö.

(Polish) Szwecje nawiedzil kolejny juz w tym roku huragan nazwany"Sven". Wialo niemilosiernie, az okna podskakiwaly w zawiasach. Nadal zreszta wieje, ale pogoda powoli stabilizuje sie. No i wlasnie fatalna pogoda, ktora zatrzymala nas chwilowo w domu, zmobilizowala mnie do obrobienie mojego ostatniego zdjecia zrobionego nad morzem w Malmö, a przedstawiajacego oczywiscie Öresund Bridge, gdy jeszcze byla wspaniala pogoda. Za oknami nadal wieje a nawet popruszylo troche sniegiem. Mam nadzieje, ze w czasie weekendu bedzie juz normalnie, bo czas pojezdzic po sklepach za prezentami pod choinke.


4 comments:

recoleta said...

U nas też ostro wiało. Potargało mi totalnie siatkę na koty, którą mam rozwieszoną na balkonie. Na wiosnę będę musiała kupić nową.

Jerry said...

No liczba ofiar w Polsce podobna co w Szwecji w kazdym razie, ale u nas nad morzem wialo pewnie wiecej.

Tina said...

Så fint :-)

Jerry said...

Dziekuje