Thursday, December 08, 2011

Metro Photo Challenge Sweden 2011 - Winners

I have a pleasure to inform you, that my photo "Jump" has won the first prize in the category of "Relationships" (the people's choice) in the Metro Photo Challenge, which is the biggest photo competition in the world for amateurs, open to pros as well. Thus, my photo will now participate in the Global Metro Photo Challenge among the contributions from the others 17 countries, and the first prize on this final stage is a trip to one of the 100 cities, where the "Metro" newspaper is published.

(Polish) Mam dzisiaj przyjemnosc poinformowac Was, ze moje zdjecie "Jump", ktore jakis czas temu dostalo sie do finalu najwiekszego na swiecie konkursu fotograficznego Metro Photo Challenge (Sweden), zdobylo pierwsze miejsce w kategorii "Relationships" uzyskujac najwieksza ilosc glosow (!) Nie spodziewalem sie tego, ale wczoraj zadzwoniono do mnie z redakcji gazety Metra z ta wlasnie mila wiadomoscia, gdyz 8 grudnia oficjalnie ogloszono koncowe wyniki.


Tutaj mozecie zobaczyc wszystkie nagrodzone zdjecia. Nagroda za pierwsze miejsce jest aparat fotograficzny + drukarka + torba na sprzet foto. Przyznam sie jednak, ze dla mnie wazniejsze od nagrod bylo to pierwsze miejsce, gdyz w calym konkursie bralo udzial dwadziescia pare tysiecy zdjec z calej Szwecji, wiec nie bylo latwo.
Co dalej ? No wiec teraz moje zdjecie bedzie automatycznie bralo udzial w Global Metro Photo Challenge, konkurujac ze zwycieskimi zdjeciami w pozostalych 17 krajach, gdzie wydawana jest gazeta "Metro". Nagroda za pierwsze miejsce na tym etapie jest podroz do jednego z miast na calym swiecie, gdzie wydawana jest gazeta Metro, np. New York (wartosc 1000 Euro).

6 comments:

recoleta said...

WIELKIE GRATULACJE!!! Po prostu super! Mam nadzieję jednak, że z nowego aparatu też się cieszysz.:-))) Życzę powodzenia w dalszym etapie i mam nadzieję, że znowu zwyciężysz, bo to zdjęcie jest absolutnie genialne.

recoleta said...

Tam rzeczywiście jest sporo fajnych zdjęć. Mi się też bardzo podoba zdjęcie z całującymi się małpkami.

Jerry said...

Dzieki Agnieszka.

Wojtek said...

Gratulacje. Popatrz, a jednak miałem nosa, kiedy Ci pisałem, że jak dla mnie to Twoje zdjęcie jest najlepsze i nie widzę konkurencji w tej kategorii. Ha. Zatem podwójna satysfakcja. Ciekawe jaki to aparat Ci sprezentują. Czy to jakiś DSLR?

Jerry said...

Dzieki Wojtek za gratulacje. Po prostu czasami trzeba byc w odpowiedniej sytuacji i odpowiednim momencie. Takie foty najbardziej lubie.
Jednym ze sponsorow jest firma Nikon i aparaty beda tej marki. Moze byc jakis dobry kompakt albo DSLR-Nikon D5100. Drukarka jest firmy HP i jakas torba. Ja jednak pewnie i tak sprezentuje te nagrody dzieciom, bo sam planuje kupic cos lepszego od tego mojego obecnego Canona 400D, moze Canon 7D albo nawet jak wyjdzie nowy Canon 5D Mark IV. Jestem przyzwyczajany do Canonow, a poza tym one maja dobra i duza szklarnie (tansza niz Nikon).

Mateusz said...

bardzo dobre zdjecie. jestem pelen uznania.