Saturday, January 12, 2008

My lenses


Z daleka - Focal Length 18mm


Z bliska - Focal Length 41mm

Dramatyzm wczesnego poranka w chyba najbardziej "obcykanym" motywie stanowiacym widok z mojego okna. Ten stan trwal nie wiecej niz 5 minut. Widac, ze standartowym szerokokatnym obiektywem jaki uzywam do tej pory w swoim Canonie tj. EF-S 18mm-55mm, f-3,5 nie mozna juz wiele wiecej wyciagnac i dlatego zamierzam sprawic sobie jakis bardziej profesjonalny obiektyw z seri "L".





Natomiast tutaj probka mojego innego standartowego obiektywu Sigma 28mm - 135mm, ktory pozostal mi jeszcze z mojego starego analogowego Canona EOS 33 i ktory wykorzystuje jako "teleobjektyw". Te dwa zdjecia mojego sygnetu wykonalem przy uzyciu funkcji Macro i jesliby ten obiektyw posiadal jeszcze IS (image stabilizator) to bylbym z niego zupelnie zadowolony. Zatem taki wlasnie dobry teleobjektyw Canon do 300mm z IS to kolejny moj wydatek w przyszlosci. Pieniazki, rozmnazajcie sie szybko.

These two first pictures above are taken with a Canon lens EF-S 18mm-50mm and two ones below with a Sigma lens 28mm-135mm Macro. In the near future I'm going to get a more advanced lenses from "L" series.

No comments: