Tuesday, July 20, 2010

Seagull in B&W


Seagull in B&W (Photo by Jerry)

(Polish) Dzisiaj bylo znowu bardzo cieplo (27 st w cieniu), wiec pojechalismy na glowna plaze w Malmö. Wlasciwie to jestesmy juz bardziej opaleni, niz w zeszlym roku w Hiszpani. Nie zamieszczam tym razem zadnych zdjec z plazy, bo juz to robilem wczesniej, natomiast tak mnie cos tchnelo, aby pokazac "moja" mewe troche inaczej, wiec przerobilem ja na B&W. Zdjecie zrobilem wprawdzie pare dni temu, ale dopiero dzisiaj znalazlem troche czasu, aby sie nim zajac. Mysle, ze spodoba sie Wam.

(English) It was very hot again today (27 degrees in the shadow), so we went to the main beach in Malmö. Actually, we are already more suntanned than last year in Spain. Although this time I don't put any pictures from the beach, because I did it already before. However I would like to show "my" seagull little differently, so I transformed the picture into B & W. I think you'll enjoy it.

2 comments:

Wojtek said...

Bardzo ładne zdjęcie.

recoleta said...

Rzeczywiście, mi się podoba. Ja w ogóle lubię fotografię czarno-białą.