Saturday, December 30, 2006

Some changes

There has been some changes in my blog lately. I created namely two new sections, that is: Blogs and Gallery. The blogs section contains links to the blogs of people who I know and in the gallery section I'm going to present my own photos done on various occasions.
There will be certainly more changes in future as there are more and more information and things I would like to deal with on my blog.

Dzisiaj dokonalem pewnych zmian na moim blogu, aby troche lepiej zorganizowac linki do roznych stron na internecie i uczynic go bardziej przejrzystym. W tym celu utworzylem rubryke: Blogs i Gallery. W rubryce "Blogs" bede zamieszczal linki do blogow osob ktore znam a w przyszlosci pewnie i inne. Natomiast w rubryce "Gallery" bedzie mozna obejrzec moje wlasne zdjecia robione przy roznych okazjach ale zgrupowane w osobnych albumach fotograficznych albo na innych stronach poswieconych tylko wylacznie fotografi.
Pewnie nie bedzie to jedyna zmiana na moim blogu bo informacji i linkow przybywa stale i trzeba to wszystko jakos systematycznie pogrupowac.

No comments: